Verkkokaupan toimitusehdot
Verkkokaupan tuotteita myy Keli Clothing Oy (Y-tunnus 2758204-7). Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Yhteystiedot:
Sähköposti: info@keliclothing.fi
Postiosoite: Ravaksenkatu 11 A1, 20900 Turku
Puhelin: 040 771 1295
Tilaaminen
Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta. Saat sähköpostitse vahvistuksen, kun tilauksesi on lähetetty. Saat myös Postin seurantakoodin, jolla voit kätevästi seurata toimituksesi saapumista. Pikkupaketista ei tule automaattisesti seurantakoodia.
Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
Maksutavat
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta
Toimitus
Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää.
Toimitustavat:
Posti Pikkupaketti: Pikkupaketti toimitetaan kirjepostin mukana vastaanottajan postilaatikkoon yleensä 2-3 työpäivän sisällä tilauksen valmistumisesta.
Posti Postipaketti: Postipaketti toimitetaan pääsääntöisesti päivässä lähimpään Postin noutopaikkaan tai Smartpost-automaattiin jonka olet valinnut kassasivulla. Vastaanottaja saa saapumisilmoituksen tekstiviestillä, sähköpostilla ja Postin mobiilisovelluksella, mikäli se on vastaanottajalla käytössä. Palvelupisteessä ja pakettiautomaateissa paketin säilytysaika on 7 vrk jonka jälkeen lähetys palautuu Kelille. Veloitamme noutamattoman paketin lähettämisestä uuden postikulun.
Posti Kotipaketti: Kotipakettin toimitetaan kotiin pääsääntöisesti yhden työpäivän kuluessa. erikseen Postin kanssa sovittavana ajankohtana. Posti toimittaa lähetykset vastaanottajalle osoitekortissa merkittyyn osoitteeseen ja ottaa kahdesti yhteyttä vastaanottajaan toimitusajankohdan sopimiseksi. Kotipakettiin sisältyy yksi toimitusyritys.Toimitukset tehdään arkipäivisin. Suuremmissa kaupungeissa jakelu on mahdollinen klo 21 asti, muilla alueilla lähetykset toimitetaan klo 14 mennessä. Puhelinnumero on välttämätön tieto vastaanottajan tavoittamiseksi. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta, hänelle jätetään yhteydenottopyyntö. Jos vastaanottaja ei ole yhteydessä, lähetys palautetaan lähettäjälle 7 vuorokauden kuluttua.
Ennakkotilaukset: Toimitusaika kerrotaan tilauksen yhteydessä ennen maksamista. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.
Poikkeavista toimitusajoista kerrotaan keliclothing.fi -etusivulla.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa, osoitteeseen info@keliclothing.fi. tai postitse osoitteeseen Keli Clothing, Ravaksenkatu 11 A1, 20900 Turku. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Vaihto- ja palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Vaihto-oikeus ei koske sukkia tai muita hygieniatuotteita. Paikkojen tulee olla avaamattomassa pakkauksessa.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
• asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
• pankkitilinumerosi
• kopio Kelin tilausvahvistuksesta
Palautusosoite:
Keli Clothing Oy
Ravaksenkatu 11 A1,
20900 Turku
Halutessasi palauttaa tuotteen, ota yhteyttä ensi osoitteeseen info@keliclothing.fi. Saat meiltä Postin HELPOSTI-koodin joka sinun tulee kirjoittaa selkeästi pakettiin. Poista myös paketista kaikki aiemmat postin tarrat. Palauta paketti Postin palvelupisteeseen tai vanhanmalliseen sinikeltaiseen pakettiautomaattiin. Tällä hetkellä uudet valkoiset Smartpost-automaatit eivät toimi palautuksissa. Postin palvelupisteellä asioidessa kannattaa mainita Helposti-koodi eikä asiakaspalautusta jotta myyjät eivät sekoita palautusta postin omaan asiakaspalautuskoodiin.
Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Tuotteen vaihdon toiseen kokoon voi suorittaa kerran. Vaihtotuote lähetetään kun palautettu tuote on saapunut Kelille.
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Keli Clothing käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Keli Clothing sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.